معرفی سازه مینار کاری از گروه نرم افزاری سازه

به گزارش سایت مهندسی عمران : کاربران نرم افزارها ی گروه نرم افزاری سازه، سایر مهندسین و همچنین دانشجویان عزیز مایلند در فضائی رودررو پرسش ها و ابهامات خود را مطرح و با نرم افزارها آشنا شوند. در این خصوص در سال های قبل تنها در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران امکان پاسخگوئی رودررو فراهم بوده است. از سوی دیگر این نمایشگاه تنها یکبار در سال برگزار می شود و فرصت کافی برای پرسش و پاسخ، تصمیم گیری برای خرید، دریافت تخفیف های ویژه و یا امکان حضور برای همه شما عزیزان به نحو مطلوب وجود ندارد لذا به منظور فراهم آوردن فضایی متفاوت، مطلوب و با کیفیت در شان کاربران، مهندسان و دانشجویان عزیز برگزاری «سازه مینار» در کلیه شهرهای کشور برنامه ریزی گردیده است….


در دو دهه ی گذشته، «گروه نرم افزاری سازه»، با ارائه ی سازه۹۰، بهینه ساز طراحی، دکترسازه، iiiwe.com و مفاهیمِ خلاقانه ی دیگر، گوشه ای از توانائی های مهندسانِ ایرانی در علوم و تکنولوژی را نمایندگی کرده است.
برای حضور در «سازه مینار» در شهر خودتان کافیست در وبسایت SAZEMINAR.COM ثبت نام نمایید. ثبت نام و حضور برای مهندسین، فارغ التحصیلان، اساتید و دانشجویان رشته ی عمران «رایگان» است.
همچنین اولویت انتخاب شهرها برای برگزاری «سازه مینار» بر اساس بیشترین تعداد ثبت نام انجام خواهد گرفت. پیشنهاد می شود همین امروز اقدام به ثبت نام نمایید تا شهر شما در اولویت قرار گیرد.
قبلا از توجه و ثبت نام شما متشکریم.

با عرض احترام،
گروه نرم افزاری سازه
مبدع اتوماسیون در نقشه کشی و ترسیم جزئیات در سازه های بتن آرمه