کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

چند سالی است که کاغذ دیواری ها کم کم جایگاه خودشان را در بازار پیدا کرده اند و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت مطلوب و همچنین زیبایی بیشتر نسبت به رنگ و محصولات مشابه سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند. در این بین یکی از پر طرف دار ترین طرح ها کاغذ دیواری سه بعدی میباشد.

کاغذ دیواری سه بعدی به فضا عمق بیشتری می بخشد و باعث بزرگتر به نظر رسیدن محیط می شود. همچنین در اولین نگاه به خاطر عمق داشتن تصاویر مطمعنا توجه هر کسی را به خود جلب میکند.

البته استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی در محیط هایی مانند سالن شاید کمی باعث ایجاد حس سر گیجه در انسان شود و استفاده از این نوع طرح ها در محیط های اداری و اطاق خواب و … توصیه میشود.

چند نمونه از طرح های سه بعدی در لینک زیر آمده است .

لوکس بگیر
کاغذ دیواری لوکس بگیر

لوکس بگیر

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها طرح ها و کیفیت های متفاوتی دارند به طوری که نزدیک به ۳۸۰۰ آلبوم کاغذ دیواری مختلف در کشور ما وجود دارد که هر کدام حدود ۵۰ تا ۷۰ طرح را در خود جای داده اند. پر واضح است که این حجم از تنوع باعث کمی سر در گمی شما در امر خرید میشود.

سایت لوکس بگیر یکی از سایت های خوب و مفید در ضمینه کاغذ دیواری میباشد که میتوانید با استفاده از آن اطلاعات مفیدی در مورد انواع کاغذ دیواری بدست آورید. همچنین میتوانید همه ی آلبوم های کاغذ دیواری موجود در کشور را در این سایت مشاهده کنید. و با کمترین قیمت بازار خرید کنید .

https://luxbegir.ir/

مشاهده آلبوم های کاغذ دیواری

 

تاریخچه کاغذ دیواری

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کاغذ دیواری برای اولین بار توسط چینی ها مورد استفاده قرار گرفته است.

مشاهده تاریخچه کاغذ دیواری

جمع بندی

استفاده از کاغذ دیواری به جزء جدایی نا پذیر منازل و ادارات شیک و مدرن امروزی تبدیل شده است.

کاغذ دیواری های سه بعدی برای جلب توجه و بزرگتر به نظر رسیدن محیط انتخوابی عالی میباشد فقط باید توجه شود که در محیط هایی که در آن حضور داریم شاید باعث ایجاد حس سر گیجه شود.

تبدیل متراژ به تعداد رول

 

لوکس بگیر
لوکس بگیر

دیدگاهتان را بنویسید