خرید پرده کرکره در تهران

پرده کرکره

فروش و نصب پرده کرکره در سراسر تهران، ارائه بهترین قیمت ممکن فروش پرده کرکره با کیفیت عالی.

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در صنف تولید و پخش انواع پرده کرکره در کشور.

پرده کرکره

پرده کرکره یکی از جدیدترین مدل های پرده در طراحی داخلی ساختمان است، طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و اداری در چند سال اخیر بسیار تغییر کرده و دیگر در طراحی های جدید از مدل های قدیمی پرده استفاده چندانی نمی شود. پرده کرکره بدلیل نصب ساده و همچنین امکان طراحی های مختلف در آن بسیار کارآمد تر از پرده های قدیمی شده است.

جدیدترین مدل کرکره ( پرده کرکره )

در سال های اخیر مدل های زیادی به انواع پرده کرکره اضافه شده است که می توان به انواع پرده های شید ، پرده زبرا ، پرده سیلویت ، پرده اپن رومن ، پرده اسکرین ، پرده شب و روز ، پرده لوردراپه و پرده بامبو اشاره کرد.

هر کدام از این مدل های طرح های بسیار زیادی دارند که می توانید برای انتخاب بهترین نوع پرده برای ساختمان های اداری یا مسکونی خود از بین این مدل ها انتخاب کنید.

فروش پرده کرکره

برای اطلاعات بیشتر می توانید بصورت مستقیم با ما در تماس باشید و یا برای اطلاع از قیمت ها به قسمت محصولات که لینک آن در بالا موجود می باشد مراجعه کنیدو

پرده کرکره ارزان

نصب پرده کرکره در تهران

پرده کرکره فلزی آشپزخانه

یکی از بخش های خانه که پرده کرکره بسیار در آن استفاده می شود آشپزخانه است، در آشپزخانه بدلیل داشتن دود و چربی زیاد استفاده از پرده کرکره بیشتر از نقاط دیگر خانه رایج شده است. انواع پرده کرکره بامبو بدلیل سادگی در تمیز کردن در آشپزخانه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

مرکز فروش انواع لوردراپه

انواع مدل های لوردراپه موجود و در کمترین زمان ممکن به مشتریان عزیز تحویل داده می شود. برای مشاهده مدل ها می توانید از قسمت محصولات سایت استفاده کنید. در این قسمت قیمت لوردراپه ارزان نیز موجود می باشد.

مدل پرده کرکره آشپزخانه

مدل های زیادی از انواع پرده کرکره ها موجود می باشند که بدلیل سادگی در تمیز کردن برای استفاده در آشپزخانه مورد توجه طیف زیادی از کسانی که به طراحی داخلی ساختمان خود توجه می کنند قرار گرفته است.

مدل پرده کرکره اتاق خواب

پرده کرکره بدلیل داشتن طرح های بسیار گسترده و امکان چاپ بر روی آن ها در طراحی اتاق خواب نیز بسیار مصرف می شوند. می توان گفت بیش از ۵ سال هست که تمامی طراحان داخلی ساخنمان های مسکونی برای پرده اتاق خواب از انواع پرده کرکره استفاده می کنند و دیگر از مدل های قدیمی پرده استفاده نمی کنند.

پرده شید چیست

پرده شید یکی از انواع پرده های بالا رو یا کرکره ای می باشد، این مدل نیز بدلیل داشتن رنگ ها و طرح های فراوان علاقمندان زیادی را بخود جذب کرده است.

قیمت پرده شید آشپزخانه

مدل های مختلف پرده کرکره بدلیل داشتن جنس های مختلف و نوع ها متفاوت قیمت های بسیار متفاوتی دارند شما برای اطلاع از قیمت دقیق انواع پرده شید می توانید به قسمتمحصولات مراجعه کنید و قیمت ها و مدل های این نوع پرده را مشاهده کنید.

قیمت شید رول ساده

بصورت عام می توان گفت که قیمت انواع پرده شید بسیار پایین تر از مدل های قدیمی پرده برآورد می شود البته به جنس مواد اولیه این نوع پرده نیز بستگی دارد، برای مشاهدهقیمت انواع پرده کرکره کلیک کنید.

شید پشت پنجره

تفاوت شید و زبرا

مهم ترین تفاوت انواع پرده شید و زبرا این است که شید برخلاف پرده زبرا قابلیت سایه روشن شدن ندارند و فقط می توان آن را در باز و بسته کرد.

شیدرول تصویری ، قیمت شیدرول تصویری

نصب پرده کرکره در شمال تهران ، شرق تهران ، غرب تهران ، جنوب تهران

همیشه بهترین خدمات را از بهترین ها بخواهید، اعزام نیرو برای اندازه گیری ، همچنین مشاوره و انتخاب نوع پرده در محل شما در سراسر شهر تهران در کمترین زمان ممکن

قیمت کرکره چوبی آشپزخانه و قیمت کرکره اتاق خواب

برای اطلاع دقیق از قیمت انواع کرکره چوبی و مدل های دیگر پرده کرکره به قسمت محصولات پرده کرکره مراجعه کنید.

کلمات کلیدی مشابه

مرکز فروش لوردراپه ، انواع لوردراپه ، تعمیر لوردراپه ، قیمت لوردراپه ارزان ، آموزش تعمیر لوردراپه ، تعمیرات کرکره مغازه ، چرا عبدل آباد+کرج

کرکره چوبی آشپزخانه و پرده اپن رومن

دیدگاهتان را بنویسید