تحلیل های قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیل های قیمت ارزهای دیجیتال

توی این مقاله میخوام ی چیز عالی و کاربردی و پولساز که مطمعنم خوشتون میاد رو معرفی کنم تحلیل های ارزهای دیجیتال آکادمی بازار بیت کوین بهترین سایت برای مشاهده تحلیل ارز دیجیتال که مبتدی ها می توانن استفاده کنند.

قبل از این که  تحلیل های ارزهای دیجیتال را در زیر مشاهده نمایید، نیاز به دانستن اطلاعات مختصری جهت آگاهی از این حوزه وجود دارد، در هر بازار مالی که عرضه و تقاضا هست، افراد حقیقی و حقوقی می توانند به معامله گری (ترید) بپردازند و از آن کسب درآمد کنند،معامله اوراق قرضه ، سهام و کالاهایی مثل فلزات گران بهاء و حتی محصولات کشاورزی مثال های قدیمی این بازارها هستند و امروزه معامله ارزهای دیجیتال نیز به این بازارها اضافه شده که نیاز به تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال را در این حوزه به وجود می آورد.

 

در اصلاح قیمت مشاهده می‌شود که این ارز دیجیتال به سطح نسبت ۶۱.۸ % فیبوناچی واکنش نشان داده و طبق تحلیل بایستی پس از عبور از قیمت ۴,۳۸۲ دلار، خود را به سقف کانال در محدوده ۴,۷۳۳ برساند و احتمالاً در ادامه نیز مجدداً شاهد برگشت کوچکی برای ریز موج صعودی بعدی خواهیم بود. در صورتی که قیمت نتواند ۴,۳۸۲ دلار را بشکند و سطح حمایتی ۳,۸۴۳ را با کندل مناسب بشکند، دیدگاه صعودی اعتبار خود را از دست می‌دهد.

 

هر فردی برای ترید نیاز به دانش کافی و همچنین اطلاعات جامع از آن بازار دارد. به افرادی که این اطلاعات فنی و بنیادی را مورد بررسی قرار می دهند، تحلیل گر گفته می شود.

جدید ترین تحلیل ارز دیجیتال

با در نظر گرفتن این سقوط می‌توان گفت که گاوهای بازار تمایل به حفظ قلمروشان دارند و این مسئله حتی در مورد ارزهایی نظیر ریپل (XRP)، بیت کوین کش و «ایاس» (EOS) نیز که کاهششان محسوس‌تر بود، صدق می‌کند.

 

تحلیلگران با استفاده از انواع روش های تحلیلی (تحلیل تکنیکال ، تحلیل فاندامنتال ، تحلیل روانشناسی بازار) اطلاعات تغییر قیمت ، حجم معاملات و… را بررسی کرده و به تحلیل قیمت انواع ارزهای دیجیتال  یا اوراق  قرضه و… می پردازند که به بیشترین بازده در کمترین زمان برسند.

در این بخش تحلیل های تکنیکال و تحلیل های فاندامنتال به صورت جداگانه و آرشیو ،قرار داده شده است که این تحلیل ها مداوم به صورت هفتگی ، روزانه و ساعتی قرار داده می شوند.

سایت انگلسی منبع:

https://cointelegraph.com/

 

همانطور که گفته شد، داده‌های خام قیمتی مبنای داده‌های پرایس اکشن است که می‌توان آن را در قالب‌های مختلف نموداری مانند شمع ژاپنی (کندل استیک) به کار گرفت. نمودار کندل استیک به دلیل نمایش گرافیکی مناسب نوسانات و حرکات قیمتی، به همراه نمایش داده‌هایی چون ارزش باز، بسته، بالاترین و پایین‌ترین به محبوبیت بالایی بین معامله‌گران دست یافته است.

تحلیل های تکنیکال (فنی) بیشتر برپایه قیمت و نمودارهای قیمت هستند که تحلیل ها را در این آرشیو اختصاصی برای هر رمز ارز به صورت مجزا قرارداده ایم ولی تحلیل های فاندامنتال (بنیادی) تحلیل های اساسی هستند که موارد کلی مانند : حجم معاملات ، ارزش بازار ، تعدادی کوین های آن ارز و…. را مورد بررسی قرار می دهند که به صورت کلی تحلیل فاندامنتال همه ارزهای دیجیتال را در آن بخش قرار داده ایم.

 

به گفته پاناما بی، از تحلیلگران توییتر، اتریوم همیشه منحنی‌های قابل پیش بینی‌ای نسبت به بیت کوین داشته است. وی روز ۲۵ جولای (۳ مرداد)، نشان داد که چطور بازار اتریوم و بیت کوین از الگوهای مشابه ای، طی دو چرخه قبلی‌شان پیروی کرده‌اند.

 

توجه: استفاده از تحلیل های ارزهای دیجیتال و انجام ترید نیاز به شناخت درست و کافی این بازار دارد،لذا مسئولیت معاملات برعهده خود شخص بوده و آکادمی بازار بیت کوین در سود و زیان شما دخیل نمی باشد.

 

در عین حال، کارشناسان همچنان پیش بینی می کنند که روند افزایشی قیمت بیت کوین، هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت، ادامه خواهد داشت.

منبع این لینک زیر رو بررسی کنید:

https://www.bazarbtc.com/cryptocurrency-price-analysis/