انواع پوشش سقف شیبدار آسفالتی

انواع پوشش سقف شیبدار آسفالتی

اینک در سایت مهندسی عمران همه اطلاعات راجع به انواع پوشش سقف شیبدار آسفالتی ‚ مزایا و معایب آنرا با مراجعه به ادامه مطلب مطالعه نمایید.

پوشش سقف شیبدار آسفالتی

از معروفترین و محبوب ترین پوشش های سقف شیبدار در دنیا شینگل آسفالتی می باشد و این به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح های و مدل های انواع سقف شینگل می باشد و همچنین طیف رنگی بسیار متنوع که همواره باعث جلب رضایت کارفرمایان می شود. همچنین از دلایل محبوبیت سقف شیبدار شینگل آسفالتی می توان به اقتصادی  بودن آن اشاره کرد در بازه زمانی! نصب سریع و بدن دردسر شینگل همچنین اجرای بسیار ساده و قابل اجرای شینگل باعث شده این محصول همواره در دسته اول انتخاب پوشش سقف شیبدار قرار گیرد ، نکته بسیار مهم در باره سقف شینگل آسفالتی طول عمر بالا آن می باشد که حتی این اجازه را به برخی تولید کنندگان شینگل داده که گارانتی مادام العمر را برای محصولات خود فراهم کنند همچنین مناسب بودن برای اکثر شرایط آب و هوایی و سبکی سقف شیبدار شینگل آسفالتی از نکات قابل اشاره در مورد این متریال پوششی می باشد.

مزایا سقف شینگل آسفالتی : سهولت و سرعت اجرا ،سبکی سقف ، تنوع رنگ و طرح

معایب سقف شیبدار شینگل آسفالتی : متاسفانه به دلیل عدم تولید داخل هزینه تمام شده برای مشتری به دلیل واردات کمی بالاتر خواهد بود ، همچنین به دلیل عرضه محصولات بی کیفیت چینی مشابه توسط شرکت های غیر قانونی و بدون مجوز سازمان استاندارد ها دستیابی به جنس با کیفیت و اصل کمی دشوار و انتخاب برای مشتری که آشنایی اولیه با محصول را نداشته کمی سخت می شود.