آموزش ساخت ایمیل در اوت لوک Outlook

آموزش ساخت ایمیل اوت لوک

آموزش ساخت ایمیل در اوت لوک Outlook

 

ساخت ایمیل در سایت مایکروسافت اوت لوک Microsoft Outlook ممکن است کمی در ابتدای کار دشوار باشد. ما در این آموزش متنی به شما کمک می کنیم تا بتوانید به راحتی در این سایت یک ایمیل جدید برای خود ایجاد کنید. این وب سایت برای شرکت مایکروسافت می باشد و یکی از بهترین سرویس های ایمیل است که می توانید در اپلیکیشن گوشی یا نرم افزار ویندوز نیز از آن استفاده کنید.

آموزش ساخت ایمیل اوت لوک
آموزش ساخت ایمیل اوت لوک

برای ثبت نام در سایت های مختلف مثل فیسبوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، گوگل پلاس و بسیاری از سایت های دیگر همیشه به یک ایمیل نیاز دارید. جدا از جیمیل و یاهو می توانید در اوت لوک نیز که امکانات فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

 

برای ساخت ایمیل جدید خود در این سایت مراحل زیر را دنبال کنید.

ساخت ایمیل در اوت لوک

وارد سایت Outlook شوید و روی دکمه Create free account بزنید.

اسم ایمیل جدیدی برای خود انتخاب کنید و پسوند آن را نیز مشخص کنید که می خواهید اوت لوک باشد یا هات میل. پس از انتخاب دکمه نکست را بزنید.

حال این قسمت یک پسورد برای خود انتخاب کنید. این پسورد در هنگام ورود به ایمیل جدید شما استفاده می شود و نباید آن را فراموش کنید.

در این صفحه نام و نام خانوادگی خود را بنویسید. این نام در ایمیل هایی که ارسال می کنید نمایش داده می شود.

یک سری اطلاعات فرعی از کشور و سال تولد شما پرسیده می شود. آن ها را نیز وارد کنید و دکمه Next را بزنید.

در صفحه بعدی یک سوال امینیتی از شما پرسیده می شود که سیستم سایت مطمئن شود شما یک ربات نیستید. هر حروفی که در تصاویر نمایش داده شده می بینید را در کادر زیر آن وارد کنید.

در این مرحله ساخت ایمیل شما تمام می شود و از شما زبان پنل مدیریت ایمیل و منطقه زمانی را می خواهد که مشخص کنید. این دو را نیز وارد کنید و روی دکمه سیو Save بزنید.

ایمیل شما ساخته شده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

ممکن است در ارسال ایمیل از شما تلفن همراه برای تایید ایمیل خواسته شود. اینکار یک بار انجام می گیرید و باید تلفن خود را وارد کنید تا سایت یک کد برای شما ارسال کند. با دریافت کد، آن را در سایت و صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود وارد می کنید و ایمیل شما تایید می شود.

اوت لوک می تواند در بسیاری از کار های فرعی شما بدرد بخورد و از ایمیل های جیمیل و یاهو می توانید در کار های مهم خود استفاده کنید. برای کار هایی مثل ثبت نام در سایت های مختلف، دانلود از یوتیوب، ارسال یک مقاله به آشنایان، دانلود از اینستاگرام، ساخت صفحات تبلیغاتی و … می توانید از ایمیل غیر کاری که ساختید استفاده کنید.

وب سایت اوت لوک را می توانید در این لینک مشاهده کنید. اگر در رابطه با این مطلب سوالی دارید حتما از طریق کامنت های زیر این مطلب برای ما ارسال کنید.