پروژه مسکن مهر در تهران

به گزارش وبلاگ خرید فروش اجاره املاک

همان طور که می دانید مسکن مهر انواع از ساختمان های احداث شده با شرایطی مناسب برای واگذاری به اقشار کم درآمد که قادر به خرید خانه نبودند می باشد که شرایط واگذاری خاصی داشتند و بیشتر خانه اولی ها با توجه به قیمت بالا برای خانه ترجیح بر خرید واحدهای مسکن مهر داشتند.

مسکن مهر و پروژه مسکن مهر در برخی از شهرها هنوز در حال انجام می باشد و هنوز به طور کامل این پروژه به اتمام نرسیده و واگذاری کامل صورت نگرفته است از این رو در شهرهای بزرگ مانند تهران نیز شاهد وجود این پروژه می باشیم که هنوز تکمیل نشده است.

با توجه به اخباری که در این زمینه درج شده تلاش برای اتمام پروژه مسکن مهر در تهران روبه اتمام می باشد و همین طور بیان شده که تا پایان سال ۹۶ این پروژه تکمیل می شود و واحدهای مسکونی مورد نظر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

واگذاری اراضی مختلف جهت استفاده برای این پروژه و همین طور ایجاد فضای مناسب در اطراف این واحدها وجود داشته و تامین اعتبار در این امر سبب تسهیل یافتن انجام کار و اتمام پروژه می شود و در نهایت واگذاری صورت می گیرد.

کلمات کلیدی: واگذاری اراضی، واحدهای مسکونی، پروژه مسکن مهر، مسکن مهر، انواع ساختمان، ساختمان های احداث شده، خرید واحدهای مسکونی، قیمت بالای خانه، خرید خانه، خانه اولی ها، اتمام پروژه

دیدگاهتان را بنویسید