شرکت سما نیک

از نظر لغوی شرکت به معنای شریک شدن  در کاری می باشد و دهخدا شرکت را شریک شدن , انبار گشتن و مشارکت اتحادی چند نفر برای غرض و یا نفعی خاص معنا کرده است. از نظر مفهوم حقوقی با توجه به مندرجات مواد قانون مدنی و تجارت ایران ؛ شرکت از اجتماع ۲ یا چند نفر که به صورت شریک ,  سهامدار یا موسس ( عضو ) در غالب یک قرارداد رسمی تشکیل می شود که این افراد در راستای رسیدن به اهداف مشترکشان ( تقسیم سود حاصل از سرمایه گذاری ) به فعالیت می پردازند. شرکت قراردادی است که اشخاص حقیقی  حقوقی بین خود به امضا می رسانند تا در چهارچوب خاصی از قوانین تعریف شده ( اساسنامه ) عمل نمایند. این قرارداد (شرکت ) می تواند شامل قوانین بین خود اعضا و همچنین نحوه تعامل با افراد و یا شرکت های دیگر باشد.

تمرکز ثبت پاسارگاد بر روی ثبت شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص ثبت لوگو و ثبت علائم تجاری به بدین علت می باشد که امروزه متقاضیان در ایران تمایل دارند که شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص ثبت نمایند و ثبت پاسارگاد به مدت ۵ سال است که کاملا و منحصرا در این حوزه فعالیت کرده و تجارب زیادی در این راه اندوخته است.

کارت بازرگانی ،مجوزی است که به فرد دارنده آن ( حقیقی یا حقوقی ) به موجب ماده ۲ قانون صادرات و واردات مصوب ۱۳۷۲/۰۴/۰۲ مجلس شورای اسلامی اجازه داده می شود به امر تجارت خارجی بپردازد .بر اساس مقرراتی که در حال حاضر در دست اجراست اعتبار کارت بازرگانی از تاریخ صدور یکسال می باشد . تمدید کارت بازرگانی با ارائه مدارک لازم برای برای مدت مذکور انجام می گیرد و در دفعات بعد نیز به همین ترتیب ادامه می یابد.

مراحل ثبت شرکت و شرایط ثبت شرکت در هر یک از انواع مختلف شرکت های ثبتی را می توانید به صورت کامل مطالعه نمایید .

از دیگر خدمات نامرتبط با کار :

نقاشی ساختمان

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید