تابلو روان LED | تابلو روان ال ای دی

نقش تابلوهای روان در سطح شهر

تابلوهای روان را می توانیم به دو شکل کلی ترسیم کنیم، این تابلوهای به صورت تابلوهای ثابت LED و تابلو روان LED ساخته و به بازار عرضه می شود. تابلوهای روان را به عنوان تابلوهای تبلیغاتی می شناسند که از قرار گرفتن چندین دیود در کنار هم به وسیله سیستم کامپیوتری تصویر مورد نظر را پردازش می کند و نمایش می دهد.

همانطور که از اسم تابلوهای روان آشکار است، این تابلوها به صورت متحرک عمل می کنند و این مورد به این مفهوم می باشد که شما می توانید جمله و کلمه هایی را که طراحی می کنید رامی تواند به همان شکا به حرکت درآورد و بر روی نمایشگر نمایش دهد.

برای اینکه تابلوهای روان تصاویر زیباتری را نمایش دهند می توان از افکت های و در مواردی این توانایی را دارد که از انیمیشن ها استفاده نمود.به کاربردن تابلوهای روان در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی فعالیت شما بگذارد و نتیجه دلخواه را به شما ارائه دهد. این تابلو این توانایی را دارد که در زمان های مختلف به طور مداوم تصویر و ویدیوهای مورد نظر شما را بی وقفه و بدون مصرف انرژی بالا نمایش دهد.

تابلوهای روان به وسیله قطعات بسیار ریزی به نام دیود که بر روی ماژولLED  قرار گرفته اند تشکیل شده است که از منبع انرژی تغذیه می شود و به وسیله کارت کنترل هدایت می شود. ماژول قطعه ای است که تمام قطعات تابلو بر روی آن قرار گرفته است و این سیستم قرارگیری براساس رنگ تابلو مشخص می شود. قطعه ای که وظیفه پردازش فعالیت های تابلو روان را دارد قطعه ای است به نام کارت کنترل که مسئول هدایت و کنترل را برعهده دارد.

لازم بذکر است که گلدان های شهری که برای زیبایی در سطح شهرها مشاهده می کنید و یا مجموعه های بازی کودکان در پارک ها و فضاهای سبز نیز همگی از جمله خدمات و المان های شهری محسوب می شوند که هر یک در جهت رفاه هرچه بیشتر شهروندان در نظر گرفته شده اند.

هدف اصلی از استفاده از تلوزیون های شهری، تبلیغات در فضای بسیار گسترده  می باشد، می توان گفت در زمانی که ما در آن زندگی می کنیم تبلیغات در زمینه های دیجیتالی حرف اول و آخر را می زند. در حال حاضر  دیگر کسی این قدرت را ندارد که تمام محصولاتی که در بازار وجود دارد را شناسایی کند براین اساس اغلب مردم به تبلیغات رجوع می کنند. بر این اساس تبلیغات محیطی این توانایی را دارد که تاثیر فراوانی را در تصور مردم داشته باشد به دلیل اینکه مردم خواه یا ناخواه با آن روبه ور  می شوند و در تصورشان ثبت می شود. استفاده از تلویزیون های شهری در اغلب کشورهای جهان یک راه معمول تبلیغاتی است.

 

نورپردازی هایی که به وسیله تلوزیون های شهری اعمال می گردد و میزان رنگ های گوناگون  و زیادی که از این نمایشگرها در شهر و بر روی بناهای بزرگ و … نمایش داده می شود قسمتی از زیبایی های شهر های بزرگ محسوب می شود. تاثیرگذاری فراوان تلوزیون های شهری بر روی افراد جاکعه و شهروندان در تمام دنیا اثابت شده است و به همین منظور یکی از علت های اساسی محبوبیت این نمایشگرها های عظیم الجثه در تمام دنیا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید