چرا از لجر نانو اس استفاده کنیم؟

چرا از لجر نانو اس استفاده کنیم؟

اگر به دنبال راهی مطمئن برای ذخیره دارایی های رمزنگاری خود هستید ، احتمالاً به استفاده از یک کیف پول سخت افزاری فکر کرده اید.

یک کیف پول سخت افزاری یک دستگاه امن ذخیره سازی آفلاین است و شما را قادر می سازد از کلیدهای خصوصی که به دارایی های شما دسترسی دارند محافظت کنید.

وقتی صحبت از کیف پول های سخت افزاری می شود ، تصمیم گیری برای انتخاب گزینه مناسب می تواند چالش برانگیز باشد.

برای کمک به شما در این تحقیق ، ما در زیر مشخص کردیم که خصوصیات اصلی در هنگام انتخاب کیف پول سخت افزاری شما در نظر گرفته شده است ، و اینکه چرا ما معتقدیم لجر باید راه حل مطمئن شما برای ذخیره دارایی های رمزنگاری شما باشد.

قبل از همه چیز باید بگم که برای خرید لجر نانو اس به سایت تراپی سر بزنید.

مسلما برای یک کیف پول سخت افزاری نیاز به امنیت و اعتماد داریم که این دو مورد را در زیر بررسی می کنیم.

چرا از لجر نانو اس استفاده کنیم؟

امنیت لجر نانو اس

تایید شده توسط ANSSI

لجر اولین و تنها کیف پول سخت افزار معتبر در بازار است. در لجر امنیت اولویت اول است.

اگر هنوز به ما اعتماد نکردید ، لجر نانو اس اکنون اولین و تنها کیف پول سخت افزاری است که به طور مستقل از امنیت خود توسط ANSSI ، آژانس امنیت سایبری فرانسه تأیید شده است.

تراشه Element Secure

Secure Element (SE) یک تراشه مقاوم در برابر دستکاری است که برای مقاومت در برابر حملات پیشرفته طراحی شده و قادر به میزبانی ایمن برنامه ها و اطلاعات محرمانه و رمزنگاری آنها (مانند کلیدهای خصوصی داراییهای رمزنگاری شما) است. SEمعمولاً در کارتهای اعتباری ، سیم کارتها یا گذرنامه ها استفاده می شود.

سیستم عامل سفارشی (OS): BOLOS

سیستم عامل اختصاصی Blockchain Open Ledger Ledger (BOLOS) باعث می شود که کیف پول های لجر تنها کیف پول سخت افزاری با دارایی رمزنگاری شده باشد که سیستم عامل شخصی خود را دارند.

BOLOS از دستگاه در برابر حملات مخرب محافظت می کند و برنامه ها را از یکدیگر جدا می کند و از هرگونه آلودگی مانند ویروس جلوگیری می کند.

اقدامات امنیتی BOLOS بطور ویژه امکان نصب ایمن برنامه هایی را که بطور مستقل توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ایجاد شده اند فراهم می کند – این برنامه ها با استفاده از فناوری Ledger بصورت جداگانه و از یکدیگر محافظت می شوند.

چک لجر نانو اس

چک که توسط لجر ساخته شده است ، تأیید هویت است که اطمینان می دهد دستگاه شخص لجر شما توسط شخص ثالث دستکاری نشده یا به خطر نیفتد.

هر بار اتصال دستگاه Ledger به Ledger Live ، صداقت دستگاه Ledger شما بررسی می شود.

مجوز تراشه امنیتی EAL5 +

عنصر ایمن مورد استفاده در دستگاه های Ledger یک پروسه صدور گواهینامه را طی می کند که در آن تراشه دستگاه در معرض حملات سطح بالایی و پیشرفته قرار می گیرد.

این فرآیند صدور گواهینامه سختگیرانه برای دولت ها بسیار مهم است تا از عدم گذرنامه برای شهروندان خود ، پشتیبان گیری کنند ، تا بانک ها از امنیت کارت های بانکی مشتریان خود اطمینان حاصل کنند ، و برای لجر اطمینان حاصل شود که دارایی های رمزنگاری شده مشتریان در آن ایمن باشد.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال

۲۲ ارز را با  Ledger Live & 1000+ با کیف پول های خارجی مدیریت کنید

با تشکر از سیستم عامل سفارشی ، BOLOS ، شما می توانید به طور ایمن ۲۲ ارز را مستقیماً با Ledger Live و بیش از ۱۰۰۰ دارایی دیگر با کیف پول های خارجی مدیریت کنید.

در همین حال ، Ledger Nano X شما را قادر می سازد تا حداکثر ۱۰۰ برنامه را همزمان در یک دستگاه نصب کنید.

هر ماه ارزهای جدید اضافه می شوند

هر ماه ، لجر نانو اس ممکن است برنامه های رمزنگاری جدیدی را ایجاد کند که توسط اشخاص ثالث تهیه شده است.

در سال ۲۰۱۸ ، ۳۹ سکه به لیست دارایی های پشتیبانی شده لجر اضافه شده است. در حال حاضر لجر ۹۰٪ از ارزهای دیجیتال موجود در بازار را پشتیبانی می کند.

برنامه های کاربردی و امنیت داده ها

در صورت تمایل به استفاده از دستگاه Ledger برای اهداف دیگر ، به ویژه برای تقویت امنیت داده های دیجیتال ، برنامه های کاربردی در دسترس هستند.

مدیر رمز عبور ، HELLO و موارد دیگر ابزاری هستند که می توانید با استفاده از دستگاه Ledger در زندگی روزمره خود داشته باشید.

اعتماد به لجر نانو اس

تیم لجر دارای یک دهه تخصص در زمینه سخت افزار و امنیت دیجیتال ، رمزنگاری و توسعه سیستم عامل های کارتهای هوشمند است.

این تجربه بسیار مهم است ، زیرا باعث می شود Ledger از طرف سازندگان قطعات مهم امنیتی اطمینان یابد ، و از تجارب محافظت شده ای از دارایی های رمزنگاری شما اطمینان حاصل کند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و Ledger live  اعتماد را به این سخت افزار بالا برده است.

نتیجه

لجر نانو اس یکی از امن ترین کیف پول های سخت افزاری است که میتوانید در سایت تراپی خرید کنید و از مکانات این کیف پول سخت افزاری لذت ببرید.