بررسی متد میکرواسکالپ ابرو

ابروهای پرپشت،فاکتوری مهم در زیبایی

داشتن ابروهای پرپشت و زیبا از عوامل تاثیرگذار در زیبایی هر فرد است.اگر ابروهای شما به هر دلیلی دچار ریزش و کم پشتی شده است میتوانید از تکنیک های جدید طراحی ابرو استفاده کنید و با انجام این کار برای مدت طولانی،ظاهر مرتب و زیبایی به ابروهای خود بدهید و علاوه بر صرفه جویی در زمان از هزینه های اضافه برای خرید لوازم آرایشی ابرو نیز آسوده شوید.یکی از این تکنیک های جدید میکرواسکالپ ابرو یا همان میکروپیگمنتیشن ابرو است که اخیرا به روشی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است.

میکرواسکالپ ابرو چیست؟

میکرواسکالپ ابرو یک تکنیک جدید و درمانی بسیار موثر در دنیای آرایش است.در این روش رنگدانه ها را با سوزن های ریز به لایه درم پوست تزریق میکنند.سوزن های مورد استفاده در این روش بسیار نازک و نرم بوده و به راحتی در پوست نفوذ میکنند و به پوست آسیب نمیرسانند بنابراین این روش برای پوست های نازک و حساس بسیار مناسب است.رنگدانه های مورد استفاده در میکرواسکالپ ابرو بدون کربن هستند در نتیجه با گذشت زمان ابرو های شما دچار سایه های خاکستری با ظاهر ناخوشایند نمیشوند.

میکرواسکالپ ابرو چگونه انجام میشود؟

سوزن های ظریف مورد استفاده در این روش به یک دستگاه دیجیتال متصل است و نقش مهمی در متقارن شدن دو ابرو دارند همچنین این سوزن ها بسیار دقیق و نازک اند و بدون ایجاد زخم و بریدگی در پوست نفوذ میکنند.در این روش ابروهایی با ظاهری طبیعی طراحی میشوند که کاملا پرپشت و مرتب به نظر می آیند و این به دلیل استفاده از طیف گسترده ای از سایه های قهوه ای برای مطابقت با موهای واقعی ابرو با در نظر گرفتن رنگ پوست هر فرد است.نتایج بسته به سبک شخصی و سلیقه هر فرد میتواند ظریف و یا کاملا پرپشت باشد.

آیا میکرواسکالپ ابرو همان تاتو ابروست؟

این روش را میتوان نوعی تاتو ابرو در نظر گرفت با این تفاوت که رنگدانه هایی که در این روش استفاده میشوند بسیار با کیفیت تر و طبیعی تر اند همچنین این متد فقط در سطح پوست انجام میشود بنابراین بسیار ایمن تر از تاتو قدیمی است.رنگ طرح با رنگ اصلی موی ابرو تنظیم میشود که حالت طبیعی تری به ابروها میدهد و قسمت هایی از ابرو که خالی و کم پشت است را کاملا واقعی و طبیعی نشان میدهد.البته توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که روش میکرواسکالپ یک روش دائمی نیست و بسته به نوع پوست و مراقبت های بعد از انجام این روش حدود یک سال دوام می آورد و بعد از گذشت این مدت باید مجددا عمل میکرواسکالپ را تکرار کرد.متخصصین انجام دهنده فرآیند میکرواسکالپ میتوانند اندازه سوزن و عمق دقیق نفوذ را انتخاب کنند این امر باعث میشود این روش درجه دقت بسیار بالاتری نسبت به تاتو ابرو به روش قدیمی داشته باشد.

 

میکرواسکالپ ابرو

 

 

مزایای نیمه دائمی بودن این روش

این روش برخلاف تاتو های قدیمی دائمی نیست در تاتوهای قدیمی و سنتی با گذشت زمان سایه ای آبی رنگ در اطراف ابرو ایجاد میشود اما به دلیل نیمه دائمی بودن این روش این امکان برای شما فراهم میشود که شکل فعلی ابروهای خود را داشته باشید و یا مدل ابروهای خود را کاملا تغییر دهید.

مراحل انجام میکرواسکالپ ابرو

مرحله۱)بررسی و تجزیه و تحلیل صورت و ابرو:قبل از شروع فرآیند فرم دهی به ابروها،از ابروهای شما عکس گرفته میشود تا اطلاعاتی در مورد فرم و ویژگی صورت بدست آید و فرم مناسب برای طراحی ابروهای شما تعیین شود.

مرحله۲)استفاده از بی حس کننده:قبل از شروع انجام فرآیند از کرم های بی حس کننده موضعی روی ابروها استفاده میشود تا هیچگونه دردی احساس نکنید.

مرحله۳)شکل دادن و طراحی ابرو:شکل ابرو با توجه به ساختار چهره و فاصله ی بین چشم ها تعیین میشود.در حالی که رنگ متناسب با موهای طبیعی ابرو یا رنگ طبیعی مو در صورت عدم وجود موی طبیعی انتخاب شده است.

مرحله۴)شروع فرآیند میکرواسکالپ ابرو: در این مرحله از دستگاه مخصوص برای کشیدن طرح روی ابروهای شما استفاده میشود.

مرحله۵)بررسی تقارن:در این مرحله و قبل از اتمام کار طراحی بررسی های لازم برای اطمینان از متقارن بودن دو ابرو انجام میشود.

مرحله۶)دستورالعمل ها و مراقبت های ویژه:تهیه  محصولات مراقبتی بعد از فرآیند میکرواسکالپ آخرین مرحله در این فرآیند است همچنین بعد از اتمام میکرواسکالپ توضیحات لازم و دستورالعمل های مراقبتی در کلینیک ها به شما داده میشود.