از بین بردن بوی رنگ نقاشی ساختمان

چگونه می توان بوی رنگ و نقاشی ساختمان را از بین برد؟

برای کم کردن بوی رنگ روغنی کافی است یک ظرف را پر از شیر داغ کرده و وسط اتاق قرار دهید حتی می ‌توانید در یک ظرف آب پیازی که به چهار تکه تقسیم شده بیندازید و درب اتاق را برای مدتی بسته نگه دارید پس از چند ساعت می‌ بینید که بوی رنگ کمتر شده و یا کاملا از بین رفته است لزوم نقاشی بی موقع در خانه ها همیشه بهترین تایم برای نقاشی ساختمان نیمه اول سال است که بخاطر گرم بودن هوا امکان بازکردن پنجره ها وجود دارد و هم رنگ زودتر خشک می شود و هم بوی حاصل از آن به سرعت از خانه خارج می شود.

ولی اگر هنگام شروع فصل سرما و یا نیمه دوم سال مجبور هستید ساختمان و یا منزل خود را رنگ آمیزی کنید و نگران بوی حاصل از رنگ آن هستید بهتراست یکی از پیشنهادهایی را حاصل سالها تجربه شرکت نگین الماس در امور رنگ امیزی است را برای کاهش بوی رنگ به کار بگیرید.

روش های کاهش بوی رنگ ساختمان

لگن یا سطلی را از آب ولرم پر کنید و در اتاقی که تازه رنگ شده است قرار دهیدآب بوی رنگ را کاهش می دهد.
اگر به رنگ مقداری وانیل اضافه کنید بوی آن کمتر می شود پیشنهاد ما برای یک قوطی رنگ ۲ قاشق چای خوری وانیل است.

بعضی دیگر عقیده دارند چند تکه سیب خوراکی را در بشقابی چیده و در فضایی که بوی رنگ در آن پیچیده است قرار دهیدسیب بوی رنگ را به خود جذب کرده و آن را به حداقل می رساند.

تهویه ی اتاق

بهترین و ساده ترین راه برای مقابله با این مشکل باز نمودن درب و پنجره می باشد که به وسیله ی گردش هوا بوی نامطبوع از بین می رود.

ترکیب وانیل و روغن نعناع اگر این ترکیبات را در دسترس دارید می توانید مقداری پنبه را به اندازه توپ پینگ پنگ در آورید و محلول مورد نظر را به آن آغشته کنید کنید تا این بو و مواد را به خود جذب کند.اگر پنبه در دسترس ندارید ، چند قطره از این محلول را در داخل کاسه آب بریزید و در کنار دیوار رنگ آمیزی شده قرار دهید.

  • ذغال چوب: ذغال به خاطر خاصیت جذب کنندگی که دارد بوی رنگ و مواد شیمیایی را به خوبی جذب می کند و کمک شایانی برای حل مشکل شما خواهد کرد.
  • آب: آب همیشه باعث روشناییست و حلال هر مشکلی…یکی از این راه ها این است که مقداری آب را در درون سطلی بریزید و در فضای آلوده قرار دهید آب هم مواد شیمیایی و سم ها را به خود جذب خواهد کرد.
  • پیاز: پیاز را برش زده و تکه های آن را در داخل ظرفی قرار دهید.پیاز هم گزینه ای مناسب برای این کار است.از پیاز می توان برای از بین بردن باکتری ها و میکروب ها هم استفاده کرد.
  • لیمو: لیمو را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و در قسمت هایی که رنگ آمیزی شده قرار دهید.لیمو تا ۲ روز اثر جذب کنندگی دارد و خواهید دید که پس از دو روز چگونه مواد شیمیایی را به خود جذب کرده است.
  • جوش شیرین: اگر فرش یا موکت خانه تان بوی مواد شیمیایی را به خود جذب کرده است ، یکی از راه های خلاص شدن از این بو این است که مقداری جوش شیرین را در آب حل کنید و بر روی فرش قرار دهید.

شماره تلفن های نقاشی ساختمان نگین الماس
شماره مدیریت 09123723763 سلمانی
دفتر مرکزی 77966494

دیدگاهتان را بنویسید