کسب کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی باید چگونه باشد تا پولساز شود؟

اگر شما هم می خواهید یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید به شما پیشنهاد میکنم که این مقاله ارزشمند را حتما مطالعه کنید. من اینجا هستم تا با سری آموزش های سایت آترین وب به شما راه اندازی کسب و کار اینترنتی را آموزش بدهم.

برای اینکه در کسب و کار آنلاین موفق بشوید باید مهارت هایی که ذکر میکنم را حتما یاد بگیرید:

  • بازاریابی اینترنتی
  • سئو سایت
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی محتوا

 

بازاریابی اینترنتی

وقتی شما یک وب سایت راه اندازی می کنید باید به بازاریابی اینترنتی برای سایتتان مشغول شوید. به مجموعه کارهایی که برای افزایش بازدید سایت و فروش سایت انجام می شود بازاریابی اینترنتی می گوئیم.

سئو سایت

بعد از اینکه سایت شما راه اندازی شد باید در اولین قدم سایتتان را سئو کنید. یعنی باید کاری کنید تا سایتتان در عبارات مربوط به حوزه کاری شما به صفحه اول هدایت شود. به این کار می گوئیم سئو سایت

 

 

ایمیل مارکتینگ

بعد از اینکه از طریق سئو افرادی وارد سایت شما شدند باید کاری کنید تا این افراد از طریق ایمیل مارکتینگ جذب سایت شما شوند. یعنی باید کاری کنید تا بازدید کنندگان ایمیلشان را در اختیار شما قرار دهند. اینکار با استفاده از صفحات فرود یا لندینگ پیج انجام می شود.

بازاریابی محتوا

امروز کل دنیا از طریق بازاریابی محتوا می فروشد. بازاریابی محتوا به مهم ترین و بهترین روش بازاریابی اینترنتی در سراسر دنیا تبدیل شده است. بازاریابی محتوا ترکیبی از سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. شما باید برای سایتتان محتوا تولید کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به شما پیشنهاد می کنم که اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی و بازریابی اینترنتی را به صورت اصولی یاد بگیرید حتما به سایت آترین وب مراجعه کنید. صدها مقاله و ویدئو آموزشی رایگان در سایت آترین وب موجود است. منتظر شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید