کاشی کار در تهران

گروه خدمات ساختمانی سون در سال ۱۳۶۰ توسط مهندس علی مومنی با هدف ارائه خدمات بنایی ساختمان ، بازسازی و نوسازی ، کاشی کاری و سنگ کاری و زیباسازی تاسیس گردید و در طول این سال ها ۳۵ بنا ، ۱۴ کاشی کار و ۸ مهندس معمار را تحت اشتغال خود درآورد و گام بزرگی در راستای اشتغال زایی و ارائه خدمات ساختمانی برداشت .
وب سایت این مجموعه به آدرس https://7kashikar.ir در طول سه دهه فعالیت خود بیش از ۳۴۰ پروژه را با موفقیت اجرا کرده که کارنامه آن در سطح شهر تهران قابل مشاهده است . از مهمترین و بزرگترین پروژه های این مجموعه می‌توان بازسازی و نوسازی کاخ سعدآباد ، همکاری در اجرای پروژه پل طبیعت تهران ، کاشی کاری برج پارسپالاد تهران ، سنگ کاری نمای برج وسنه تهران و مشارکت در بیش از ۱۳۰ ابر پروژه دیگر که به صورت تفصیلی در سایت قابل مشاهده و ارزیابی خواهند بود .

کاشی کاری از دیر باز در ایران به طور گسترده استفاده می شده است و آثار آن را در گوشه و کنار شهرها می بینیم به ویژه در اماکن مذهبی و مساجد که جلوه خاصی با کاشی کاری پیدا کرده اند و زیبایی این اماکن را چندین برابر کرده است. کاشی یکی از تزیینات ساختمان به شمار می آید به ویژه تزیینات داخلی مانند آشپزخانه و راه پله ها، حمام و سرویس های بهداشتی. صنعت کاشی کاری در ایران به حدود ۱۲۵۰ سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد و در این زمینه همواره پیشرو بوده است. کاشی کاری در تهران با تکنولوژی روز دنیا جلو می رود و صنعت کاشی کاری رشد بسیار زیاد و سریعی را داشته است. کاشی ها در زمینه نوع ، رنگ، اندازه و دیگر خصوصیات بسیار متنوع شده اند و اگر به دنبال کاشی کاری نمای ساختمان می باشید گروه خدمات ساختمانی سون همراه شما خواهد بود و بهترین متخصص ها و استادان صنعت کاشی کاری در تهران را به شما معرفی خواهد نمود. کاشی کار فردی هنرمند می باشد که با توجه به درخواست مشتری و ذوق و سلیقه خود می تواند خانه شما را فوق العاده جذاب کند. کاشی یکی از تزئیناتی است که به انواع ساختمان ها از جمله رستوران ها، منازل مسکونی، مراکز خرید و … را نمایی ویژه می بخشد. کاشی کار باید بسیار در زمینه کار خود خبره باشد و کاشی کاری در تهران رقابت زیادی دارد و با توجه به ازدیاد کاشی کارها در تهران هم چنان گروه سون پیشرو در ارائه خدمات نوین و بی نظیر به مشتریان خود می باشد و به خود مفتخریم که مشتریان چون شما داریم. کاشی عایق مناسبی در برابر آب می باشد و کاشی کاری نمای ساختمان یکی از خدماتی است که ما ارائه می دهیم. برای کاشی کاری بعد از خرید کاشی مناسب بر حسب نوع کاربری نوبت به انتخاب ابزار مناسبی برای کاشی کاری است از جمله شابلون، دستگاه برش کاشی، متر، پرگار، خط کش و … که کاشی کار همه آن ها را بایستی به همراه داشته باشد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید. کاشی کار در تهران را با گروه سون تجربه کنید و بهترین ها را از گروه ما بخواهید. واژه کاشی را از شهر زیبای کاشان گرفته اند زیرا این شهر مهد تولید کاشی بوده است و صنعت گران زیادی در این شهر به علم کاشی مسلط بوده اند و بهترین کاشی های جهان در این شهر تولید می شده است. کاشان از اوایل دوره اسلامی این چنین مشهور شد و مرکز کاشی و سفال در ایران بوده است. در آن زمان به ویژه در اماکن مذهبی و دینی از این صنعت بسیار استفاده می شده است و تا به امروز نیز ادامه دارد. کاشی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع کار شما و سلیقه شما انتخاب های زیادی را دارید و برای کاشی کاری نمای ساختمان می توانید از ما کمک بگیرید تا انواع کاشی ها را به شما معرفی کنیم و انتخاب مناسبی را داشته باشید.

گروه کاشی کار سون تحت نظر استارتاپ داده پردازان نوین میباشد که در حال حاضر مدیریت وب سایت ماساژ در منزل تهران ماساژ را نیز بر عهده دارند. وب سایت تهران ماساژ در زمینه خدمات ماساژ در منزل بیش از ۴ سال است که فعالیت میکند و در حال حاضر بزرگترین وب سایت ماساژ در منزل شناخته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید