رفع غبغب روشی عالی برای زیباسازی صورت

رفع غبغب روشی عالی برای زیباسازی صورت

لیفت با نخ صورت یا رفع غبغب از راه‌های زیباتر و جوان‌تر شدن است. بسیاری از افراد با انجام متدهای زیبایی نوینی مثل لیفت با نخ یا رفع غبغب، اعتمادبه‌نفس خود را بازیافته و می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی خود را پرانرژی‌تر آغاز نمایند. انسان‌ها به طور فطری به دنبال زیبایی هستند. یافتن زیبایی در انسان در ظاهر و باطن افراد به طور هم‌زمان جستجو می‌شود. با انجام لیفت با نخ و رفع غبغب می‌توان این زیبایی را به همه زیباجویان هدیه کرد.

امروزه علم پزشکی پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های زیبایی کرده است. اکثر بازیگرها، خواننده‌ها، سران کشورها و بسیاری از افراد محبوب و مشهور از روش‌های مختلفی مثل لیفت با نخ و رفع غبغب برای زیباتر شدن و جوان ماندن استفاده می‌کنند.

چروک در پوست، شل شدگی و افتادگی صورت، داشتن غبغب، بینی نامتناسب با صورت و … برای هیچ‌کس خوشایند نیست. چه بهتر که برای از بین بردن موارد فوق‌الذکر از راهکارهای سهل و آسانی مثل لیفت با نخ صورت یا لیفت با نخ برای رفع غبغب و روش‌های زیاد دیگری استفاده کنیم.

اعجاز جوانی با لیفت با نخ

لیفت با نخ روشی است که در کلینیک‌های زیبایی توسط متخصصین برای از بین بردن چروک در پوست، رفع غبغب، از بین بردن قوز بینی، رفع افتادگی بینی و … استفاده می‌شود. لیفت با نخ در کمتر از یک ساعت جوانی را به صورت بازمی‌گرداند. متخصصین زیبایی کلینیک آرمان الهیه با در تجویز لیفت با نخ برای متناسب کردن صورت یا از بین بردن نواقصی مثل رفع غبغب به مشاوره و راهنمایی مراجعه‌کننده می‌پردازند. بعد از انجام مشاوره بی‌حسی موضعی در محل مورد نظر مثل زیر چانه و گلو برای رفع غبغب انجام می‌شود. پزشک متخصصی با وارد نمودن نخ‌ها زیر پوست در محل‌های مختلف و مورد نظر برای رفع عیوب صورت کار خود را آغاز می‌کند. راهکار لیفت با نخ برای رفع غبغب و یا از بین بردن غبغب بسیار کارساز است. رفع غبغب با از انجام نخ گذاری توسط پزشک در زمان تقریباً سی دقیقه به پایان می‌رسد. بعد از لیفت با نخ برای رفع غبغب همان لحظه شاهد تغییرات عینی خواهیم بود. این تغییرات بعد از ۴ ماه که از نخ گذاری گذشت بیشتر خواهد شد. پس از گذشت ۴ ماه از انجام لیفت با نخ برای رفع غبغب نخ‌ها در زیر پوست جذب شده و اطراف آن‌ها توسط سلول‌های فیبروبلاست، کلاژن و فیبر ساخته می‌شود. کلاژن و فیبرهای طبیعی تولید شده حاصل از لیفت با نخ برای رفع غبغب مجدد بالا کشیدن پوست و حالت ارتجاعی شدن پوست را در پی خواهد داشت. اثر انجام روش لیفت با نخ برای رفع غبغب با توجه به آناتومی بدن فرد متفاوت است. ماندگاری لیفت با نخ در رفع غبغب بین ۶ ماه تا یک سال است و به ترمیم نیاز دارد تا به صورت ثابت درآید. سلول‌های فیبروبلاست که بر اثر لیفت با نخ برای رفع غبغب یا هرگونه تغییر دیگری در زیر پوست فعال می‌شوند از فراوان‌ترین سلول‌های بخش میانی پوست می‌باشند.

روش های زیبایی با رفع غبغب

بعد از انجام روش لیفت با نخ برای رفع غبغب یا کارهای دیگر در جهت زیبایی بیشتر نیازی به مراقبت و نگهداری ویژه‌ای نیست. هر کسی که روش لیفت با نخ را برای هر نوع تغییری مثل رفع غبغب انجام دهد نیاز نیست که کار خاصی را بعد از این روش انجام دهد. بعد از انجام راهکار زیبایی و جوانی لیفت با نخ برای رفع غبغب نیاز است که بین ۳ روز تا یک هفته از گردنبند طبی استفاده شود. هر کدام از انواع روش‌های لیفت با نخ برای از بین بردن نواقص صورت به یک چنین مراقبت‌های ساده و کوچکی بعد از این روش نیاز دارند که نه تنها سخت نیستند بلکه به دلیل مزایای زیاد لیفت با نخ برای زیباجویان جذاب می‌باشند. عدم بیهوشی، هزینه‌های مختصر نسبت به جراحی‌های پلاستیک، مراقبت‌های ساده بعد از لیفت با نخ و بسیاری موارد دیگر در این روش باعث شده است تا افراد زیادی برای از بین بردن نازیبایی‌هایی مثل رفع غبغب به روش لیفت با نخ رو بیاورند. کلینیک پوست آرمان الهیه به صورت تخصصی در تمامی این زمینه ها فعالیت میکند.

نتیجه‌گیری

هر فرد با رفتن به کلینیک زیبایی آرمان الهیه و مشاوره رایگان با متخصصین این مرکز می‌تواند از خدمات پوست و زیبایی مثل رفع غبغب، بالا کشیدن پوست صورت، از بین بردن چروک‌ها، زاویه سازی صورت، فرم دهی بینی و خیلی موارد دیگر بهره ببرد.