دستگاه تصفیه آب ارزان

دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت بخریم یا خیر

علت ارزان بودن بعضی از تصفیه آب خانگی ها

همه شما اين جمله را شنيده ايد که از قدیم می گويند هیچ ارزانی بی علت نيست و هيچ گرانی بی حکمت نيست.اين جمله در همه جا و در واقع در همه اصناف کاربرد دارد. شايد تا بحال به ذهن شما هم خطور کرده باشد که چرا دستگاه های تصفیه آب خانگی باهم اختلاف قیمت دارند و يا حتی افکار زير به سراغ شما هم آمده باشد.

هزينه دستگاه تصفیه آب خانگی زياده؟

موقع خريد تصور می کنيم فروشنده می خواهد سرمان کلاه بگذارد!

قيمت ها واقعی نيستند !

هر چقدر دستگاه ارزانتری خريداری کنيم به نفعمان است و سود بيشتری کرده ایم!

و حتما این ضرب المثل معروف رو که میگه هرچقدر پول بدی همون قدر آش می خوريد رو هم قبول نداريد…

وکلی حرف و فکر ديگر…

بايد به اين نکته توجه داشت که هرچيزی که به سلامتی مربوط است از حساسيت بيشتری برخوردار است و بايد با ديد دیگری به اين قضيه نگاه کنيم.اما اکثر ما بيشتر به وسايل تجملاتی توجه می کنيم تا سلامتي و نوشيدن آب تصفيه شده.

بگذاريد يک مثال يزنم به نظر شما لوستر تزیینی مهم تر و واجب تر است يا يک دستگاه تصفیه آب خانگی؟

با جواب دادن این سوال خودتون رو محک بزنيد که بيشتر به فکر تجملات هستید يا به فکر سلامتي خود؟ اين درحالی است که مي توان يک لوستر کوچکتر و يا ارزان تر خريد با همان کارايی ولی دستگاه تصفیه آب خانگی با کيفيت برای سلامتی یک خانواده مهم و ضروری است.

اين يک مثال ساده بود که فقط اهميت دستگاه تصفیه آب را دريابيم و منظورمان اين نيست که به جای یک لوستر لوکس و زيبا از يک لوستر معمولي استفاده کنيد و يا اينکه به فکر تخفيف دستگاه تصفیه آب خانگی نباشيم.

شايد برايتان سوال پيش آيد که با توضيحاتي که در بالا داديم بايد يک دستگاه تصفيه آب گران بخريم؟

جواب ما منفي است. در اين مقاله می خواهیم بگوییم نه دستگاه تصفیه آب گران بخريم و نه به دنبال دستگاه ارزان قیمت باشيم.

به این نکته توجه داشته باشيد که  اگر فقط ارزانی برای شما ملاک است در انتها پشيميان مي شويد و توسط سود جويان مورد سوء استفاده قرار می گيريد…

وقتي که شما به دنبال تصفيه آب ارزان هستید و از چندين مغازه يا فروشگاه قيمت ميگيريد و ناگهان به شما دستگاهی با نصف قیمت های قبلي پيشنهاد مي گردد در ذهن شما چه می گذرد؟

فروشنده دست اول  و وارد کننده اصلی را پیدا کردم؟

چه آدم منصفی هست؟

بقيه چقدر سود می کنن که اين فروشنده دستگاه رو به نصف قيمت قبلي ميده؟

در صورتي که اين افکار شما را از مسير اصلي که قرار است با خريد يک دستگاه تصفيه آب خانگي با کيفيت سلامت خانواده را تضمين کنيد را منحرف مي سازد.آيا تا بحال به اين فکر کرده ايد که در اين بازار خريد خراب و با رقابت هاي سنگين چه لزومي دارد که فروشنده اي دستگاه را به دو برابر قيمت قبلي به فروش برساند؟

بايد متذکر شويم که هر دستگاه تصفيه آب شش مرحله اي دستگاه مناسب و با کيفيت نيست، به عنوان مثال عده اي سود جو با معرفي خود به عنوان نماينده آبفا شروع به فروختن دستگاه تصفيه آب بی کيفيت مي کنند، اين دستگاه ها فاقد پمپ مي باشد و فقط توانايی حذف گل و لاي و زنگ لوله را دارند و يا از قطعات بی کیفیت چینی برای مونتاژ این دستگاه ها استفاده مي کنند که يکبار مصرف مي باشد…

اگر مي گوييم هوشمندانه خريد کنيد منظورمان اين نيست که دستگاه تصفيه آب خانگي ارزان و بي کيفيت بخريد فقط با يک تحقيق ساده مي توانيد از صحت قيمت ها اطمينان حاصل نماييد.که پس از خريد خيالمان از اورجينال بودن دستگاه و کيفيت آب خروجي راحت باشد.

اين نکته را هميشه به ياد داشته باشيد که دستگاه تصفيه آب خانگي قرار است سلامت ما را تضمین کند نه اينکه خود باعث بيماري شود…

دانستن اين نکته هم بسيار مهم است که برخی افراد سود جو با تعويض قطعات فیلتر دستگاه تصفیه آب خوب و با کيفيت سعی در بدست آوردن سود بيشتر و پایين اوردن قيمت دارند.

به عنوان مثال تعويض شير برداشت کروماته اهرمی سنگین با شير سربي يا بي کيفيت سبک.

تعويض مخزن سه لايه آنتي باکتريال با مخزن معمولي.

تعویض فیلتر تصفیه آب اصل و اورجینال با فیلتر های تقلبی و چيني.

و…

با خريد از نمايندگي ها و شرکت هاي متعدد از خريد يک دستگاه تصفيه آب خانگي با کيفيت اطمينان حاصل نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید