خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی با کیفیت و ارزان VPS یا سرور مجازی، یک اصطلاح در زمینه هاستینگ بوده، که در واقع همان ماشین مجازی با مجازی‌سازی می‌باشد. VPS امکان دسترسی root و نصب نرم‌افزارهای سیستمی را فراهم میکند. با استفاده از فن آوری مانندXen، vmware ESXI یا Virtuozzo و با بهره گیری از سخت افزارهای قدرتمند و پیشرفته، یک سرور فیزیکی به چندین VPS با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می شود. گاهی از سرور مجازی به عنوانVDS(Virtual Dedicated Server) نیز نام می برند.

خرید سرور مجازی با کیفیت

خرید نمایندگی هاست

خرید نمایندگی هاست در واقع یک تجارت پر سود و بی دردسر می باشد که نیازی به تخصص ندارد. تلاش نت با فراهم نمودن مجموعه ای از سرور های Dual Processor با پهنای باند وسیع برای استفاده Reseller ها و تمامی امکانات مورد نیاز آنان برای ارائه خدمات میزبانی وب با کیفیت بسیار بالا راه را برای ورود به یک تجارت با سود صد در صد قطعی هموار نموده است. هر Reseller با در اختیار داشتن یک کنترل پنل مستقل تحت وب به راحتی و بدون نیاز به تماس با تلاش نتقادر به مدیریت کامل وب سایتهای مشترکین خود می باشد، این کنترل پنل با داشتن امکاناتی از قبیل افزودن، ویرایش و حذف Domain و تعریف Plan های میزبانی دلخواه و … تمامی نیازهای Reseller را برای ارائه خدمات میزبانی وب به کاربران خود فراهم نموده است. در هیچ یک از قسمت ها و نرم افزار های نصب شده در این سرورها نامی از تلاش نتقید نشده است. همچنین Resellerها میتوانند برای Set کردن دامنه ها به Host خود ، از NS اختصاصی خود(مثال: ns1.reseller.com) استفاده نمایند.

خرید هاست ارزان و با کیفیت

به گزارش سایت تلاش نت همانطور که میدانید باید برای میزبانی سایت نیاز به یک خرید هاست ارزان و با کیفیت هستش که در زبان انگلیسی به معنی میزبان است. هاست یک فضایی تحت شبکه است که توسط کنترل پنل های رایج مانند Plesk, Direct Admin, CPANEL سایت شما کنترل می شود. محتوای این فضا میتواند روی سرورهای ویندوز  و لینوکس  قرار گیرد و در آن محتوایی که آپلود کرده اید را به کاربران نمایش دهد و در شبکه اینترنت پخش می شود.