خرید سرور ایران

سرور مجازی (Virtual Private Server) کاربر های بسیار متفاوتی دارد ؛ به تقسیم منابع یک سرور واقعی , سرور مجازی می گویند .  سرور مجازی کاربرد های بسیاری داردو ما ارائه دهنده سرور مجازی با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس هستیم . اگر شما دارای کسب و کاری هستید که سرعت و کیفیت بارگذاری سایت براتون اهمیت زیادی دارد و در مواقع تیک بازدید کننده نمیخواهید کندی ای در سایت احساس بشه بهترین راه حل خرید سرور مجازی می باشد زیرا بر خلاف هاست اشتراکی , منابع در سرور مجازی کاملا اختصاصی می باشد .

ما ارائه دهنده سرور مجازی ایران و آلمان هستیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند .

سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران به دلیل پینگ پایین و سرعت بالا برای کاربران ایرانی بسیار مناسب کاربرانی می باشد که نیاز به سرعت لود بالا برای سایت خود دارند یا میخواهند گیم سرور با پینگ پایین راه اندازی کنند . سرور های ما به صورت کولو شده در دیتاسنتر برج میلاد آسیاتک می باشند , ترافیک سرور مجازی ایران به صورت کاملا نامحدود ( یک به یک – مصرف منصفانه ) می باشد .

سرور های ما دارای فایروال سخت افزاری به منظور افزایش امنیت سرویس ها در مقابل هرنوع اتک می باشد .

* آیا سرور مجازی ایران دارای کنترل پنل می باشد ؟

بله , مجازی ساز سرور های ایران ما KVM می باشد با کنترل پنل Virtualizor که مدیریت کامل مصرف منابع و پهنای باند و تغییر سیستم عامل را به کاربر می دهد .

 

خرید سرور مجازی ایران

 

سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان به دلیل داشتن پینگ مناسب به اروپا و آمریکا و کیفیت و قیمت عالی بسیار مناسب افرادی می باشد که نیاز به کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب دارند و سرور های آلمان ما با رم DDR4  می باشند و از دیتاسنتر هتزنر آلمان .

در سرویس ها ترافیک دانلود و آپلود نامحدود می باشد ( منصفانه ) .

 

خرید سرور مجازی آلمان

سوالات متداول

* آیا نصب سیستم عامل توسط شما انجام می شود ؟

بله ؛ در هر ماه یکبار به صورت رایگان توسط ما نصب خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید