تعمیر آینه بغل در تهران

تعمیر آینه بغل در تهران

برخلاف گذشته که خیابان ها خلوت تر و تعداد ماشین ها محدود تر بود و آینه های بغل کمتر مورد توجه قرار می گرفتند امروزه این قطعه ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین قطعات ایمنی ماشین ها به حساب می آیند و تقریبا تمامی خودروها دارای حداقل ۳ آینه می باشند که سهم آینه های بغل ۲ عدد است. آینه ها نقاط کوری را که راننده قادر به دیدن آنها نمی باشد را پوشش می دهند و به او این توانایی را می دهند که تسلط بیشتری بر محیط اطراف خودش در زمان رانندگی داشته باشد.

همچنین در گرفتن دنده عقیب، پارک کردن، سبقت گرفتن و بسیاری موارد دیگر آینه های بغل می توانند کمک بسیار زیادی به راننده بکنند. امروه با پیشرفت تلکنولوژی آینه ها نیز کاربردهای بیشتری دارند و با داشتن سنسورها می توانند هشدارهای بیشتری به راننده بدهند و همچنین با نصب چراغ های ال ای دی و ظریف درون آنها کار نور رسانی به اطراف ماشین را راحت تر کرده و رانندگی را برای راننده راحت تر و لذت بخش تر نموده اند.

تعمیر آینه های بغل

از آنجایی که جنس آینه ها معمولا از شیشه و پلاستیک می باشند و با ظرافت خاصی طراحی و ساخته می شوند و در برابر ضربات حساسیت بالایی دارند و از طرفی هم جزء بیرونی ترین قطعات ماشین ها به حساب می آیند در تصادفات و سوانح خیلی زود دچار آسیب و شکستگی می شوند که بسته به میران آسیب دیدگی نیاز هست که تعمیر و یا تعویض شوند چرا که آسیب دیدگی آینه ها می تواند تنظیم آنها را نیز با مشکل مواجه کند و محدودیت هایی برای راننده ها ایجاد کند .

با توجه به شرایط و نوسانات ارزی که امروزه در کشور حاکم است تعویض کردن آینه های آسیب دیده، خصوصا آینه ماشین های خارجی و گران قیمت می تواند هزینه های بسیاری به همراه داشته باشد چرا که تعویض آینه های تعدادی از این ماشین ها می تواند ده ها میلیون تومان قلمداد شود بنابراین در صورتی که آسیب دیدگی ها به حدی نباشد که نیاز به تعویض داشته باشد، تعمیر آینه بغل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. البته در صورتی که قیمت آینه نو برای صاحبان وسایل نقلیه زیاد و سنگین باشد و از طرفی هم آینه آسیب دیده قابلیت تعمیر شدن را نداشته باشد می توان از آینه های استوک استفاده کرد که با قیمت مناسب تری می توان تهیه کرد.

به عنوان مثال برای جایگزین کردن  آینه بغل کیا  که دچار آسیب و شکستگی زیادی شده است و قابلیت تعمیر شدن ندارد می توان آینه های استوک و با کیفیت مناسب را بسته به مدل ماشین، نوع کلاس خودرو، میزان کیفیت مواد سازنده و میزان کارکرد، از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خریداری کرد و برای جایگزین کردن آینه بغل هیوندای نیز می توان با توجه به شرایط گفته شده از ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان هزینه کرد.