انواع پوشش سقف شیبدار سنگی

انواع پوشش سقف شیبدار سنگی

اینک در سایت مهندسی عمران همه اطلاعات راجع به پوشش سقف شیبدار سنگی ‚ مزایا و معایب آن را با مراجعه به ادامه مطلب مطالعه نمایید.

پوشش سقف شیبدار سنگی

این پوشش سقف شیبدار پوشش سنگی به خانه شما ظاهر خیره کننده و خاص هدیه می دهد که جذابیت آن با ترکیب رنگ ها و طرح های متفاوت دو چندان می شود. اما متاسفانه در ایران بسیار کم استفاده می شود شاید یکی از دلایل آن عدم واردات این کالای لوکس و یا سنگینی آن باشد هر چه که پوشش های شیبدار سنگی به بام بسیار زیبا و با اصالت هستند ولی اجرای دشوار آنها و مشکلات متعددی که برخورد می کنند همچون شکستگی و نبودن راه حل مناسب ترمیمی را می شود از دلایل استقبال کم از اینگونه متریال پوششی بام شیبدار نام برد.

پوشش های سنگی سقف شیبدار عموما در رنگ های مشکی خاکستری قرمز و صورتی یافت می شود که استفاده هوشمندانه از چند نوع ترکیب رنگی همواره باعث نمایش خیره کننده سقف سنگی در درخشش آفتاب می شود.

مزایا و معایب پوشش سقف شیبدار سنگی

مزایای پوشش سقف شیبدار سنگی:
بسیار با دوام و نسبت به تمامی رقبای خود مقاومت بیشتری در برابر آتش سوزی دارد و پوشش سقفی قابل اعتماد برای شما خواهد بود.
معایب پوشش سقف شیبدار سنگی:
همان طور حتما تاکنون حدس زده اید هزینه بسیار بالا نسبت به تمام رقبای خود را دارد و نیاز به نصب فرم و سازه نگهدارنده دارد که خود هم زمان بر بوده هم هزینه بر هم انجام آن کار ساده نبوده که به راحتی و روتین قابل اجرا باشد.
همچنین به دلیل وجود سنگ های بی کیفیت چینی و غیره در بازار تصمیمی سخت و ریسک پذیری بالایی را در مقایسه با دیگر انواع پوشش سقف شیبدار می طلبد.