آژانس بازاریابی میموس

زمانی را به خاطر دارم که وقتی از سئو و بازاریابی دیجیتال صحبت می‌ شد، کسب و کارهای سنتی با پوزخند از کنار این صحبت‌ ها رد می‌ شدند. خب، ولی الان سال ۲۰۱۹ است و شرایط کاملاً فرق کرده؛ اکنون دیگر همه‌ی کسب و کارها به اهمیت حضور در فضای اینترنت پی برده‌ اند، و روز به روز به شمار بیزینس های اینترنتی اضافه می‌ شود.

 

در گذشته سئو، راهی غیر مرسوم برای بدست آوردن درآمد محسوب می‌ شد و حتی، بسیاری از کسب و کارها اعتقاد داشتند که سئو، نوعی کلاهبرداری است. خب، همانطور که گفتیم، آن دوران به راز آمده و اکنون دیگر حضور در اینترنت برای بقای بسیاری از بیزنس ها حیاتی است.

 

قرار گرفتن گوگل، به عنوان پربازدیدترین سایت در ایران، نشانه می‌دهد جستجو در گوگل به یکی از عادات روزانه کاربران ایرانی مبدل گشته است. بهتر است بدانید اگر هدف دارید از راه وب‌سایت خویش مشتری داشته باشید، باید برای شماری از واژه ها کلیدی پیوسته با سوداگری خود در صفحه نخست نتایج جستجو حضور داشته باشید. اما به چه شکل؟

 

اگر شخصی هستید که می‌ خواهید خودتان امور پیوسته با سئوی وب‌ سایتتان را به شخصه انجام دهید یا بودجه استخدام یک خبره سئو را ندارید، بی گمان برای انجام سئو و بهینه‌سازی به منابع آموزشی سئو نیاز دارید.

 

اگر به سایت‌ های مربوط به اطلاع‌ رسانی رویدادها مراجعه کنید، متوجه تعدد کلاس‌های آموزش سئو خواهید شد. کلاس‌هایی که اتفاقا نه فقط از لحاظ محتوایی کیفیت ندارند، بلکه مبالغ هنگفتی را نیز برای این آموزش‌ها اخذ می‌ کنند. کلاس‌ هایی که قصد دارند در طول یک جلسه، مفاهیم انبوه سئو را برای شما جمع‌ بندی کنند.

 

حال وضعیت افرادی که بودجه کافی برای حضور در چنین کلاس‌هایی را ندارند چیست؟ آیا منبع دیگری برای تعلیم سئو برای این کسان وجود دارد؟

 

مسلماً بله! ما در این مقاله قصد داریم بهترین منبع فارسی در حوزه تعلیم سئو و بهینه سازی سایت را به شما معرفی کنیم. و آن منبع، وبلاگ میموس است!

وبلاگ میموس (https://mimos.ir/blog)، محل مناسبی برای یافتن مقالات آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال است. تیم نویسندگانِ میموس به طور مستمر در تلاشند تا با به کارگیری تجارب شخصی خود یا دیگر بازاریابان دیجیتال حرفه‌ ای سراسر جهان، مطالب مفیدی را در اختیار خوانندگان خویش قرار دهند.

چرا وبلاگ میموس بهترین منبع تعلیم سئو و دیجیتال مارکتینگ است؟

در ادامه، دلایل ما برای ادعایمان را خواهید خواند. دقت داشته باشید که انگیزه ها زیر، تنها انگیزه ها معتبر بودن مطالب وب سایت میموس نیستند، بلکه پایه و اساس، فرآوری محتوای خوب به شمار می ‌روند. پس اگر شما هم برای وب‌ سایت خویش تولید محتوا می ‌کنید، با رعایت این نکات می‌ توانید کیفیت کار خود را افزایش دهید:

 

  1. نویسندگان وبلاگ میموس، همواره کوشش می‌ کنند کامل‌ ترین و جامع‌ ترین مطلب درباره یک موضوع را تولید کنند.

 

  1. ما در وبلاگ میموس مقاله‌ای را منتشر نمی‌ کنیم، مگر آنکه اطمینان حاصل کنیم که موارد ذکر شده در مقاله، با اصول صحیح بازاریابی همسو هستند. قصد ما در سایت میموس این است که به مخاطبان خود یاری دهیم تا با راهکاری بنیادین بتوانند به هدف خود (کسب درآمد و افزایش مخاطب) دست پییدا کنند.

 

  1. برای انتشار هر مقاله، نخستین سوالی که در تیم تحریریه میموس مطرح می‌ شود این است که آیا احضار این نوشتار به بیننده کمک می‌کند؟ دومین سوال این است که آیا خود ما حاضر به مطالعه چنین محتوایی هستیم؟

 

  1. آنچه برای خودمان مهم است، کیفیت مقالات است. ما سعی می‌ کنیم مقالاتی که منتشر می‌ نماییم در بالاترین کران کیفی خویش باشند و مخاطبان خویش را هم تشویق می‌ نماییم که در این گذرگاه جنبش کنند.

 

  1. می‌ دانیم که بازاریابی به چند روش محدود نمی‌ شود و بدون داشتن فهم صحیح از مفاهیم، تاثیری که انتظار دارید را نخواهید دید. فلذا پیش از هر آموزشی، مفاهیم را به مخاطبان منتقل می‌ کنیم.

 

  1. آخرین انگیزه ما این است که مطالعه وبلاگ میموس، کاملاً رایگان است.

 

در وبلاگ میموس چه مقالاتی مطالعه می کنید؟

خب، شاید وبلاگ میموس را با مقالات تعلیم سئو و بهینه سازی سایت بشناسید؛ اما باید بگوییم که هدف کلی ما در میموس، آموزش بازاریابی اینترنتی است و سئو فقط تنها یکی از بخش‌های آن است. ما در میموس سعی می‌ کنیم که از اصول کلی بازاریابی تا روش‌ های امروزی بازاریابی دیجیتال را عمیقاً مورد بررسی قرار دهیم.

 

  • آموزش سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • آموزش اصول و روش‌های بازاریابی
  • آموزش اصول و تکنیک های جذب مشتری و افزایش فروش
  • آموزش بازاریابی محتوایی
  • آموزش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • آموزش بازاریابی از راه ایمیل
  • آموزش طراحی رابط و تجربه کاربری
  • معرفی و آموزش انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی
  • آموزش تحلیل یک کسب و کار آنلاین

یکبار دیگر پافشاری می‌ کنیم که قصد اصلی نویسندگان میموس، آموزش مفاهیم دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده است تا هر شخصی، با هر میزان آشنایی از بازاریابی دیجیتال، بتواند نکات موجود در این مقالات را متوجه شده و برای کسب و کار خود به کار بگیرد.

 

مقالات پیشنهادی ما در زمینه تعلیم سئو و دیجیتال مارکتینگ

در آخر این مقاله قصد داریم چند نوشتار پیشنهادی و محبوب بلاگ میموس را به شما شناسایی کنیم. مطمئن هستیم که اگر به دنبال یادگیری در این مقوله هستید، خواستن این مقالات برایتان مفید خواهد بود:

 

آموزش استفاده از گوگل ترندز در سئو سایت

۲۰۰ فاکتور مهم رتبه بندی وب سایت در گوگل

۱۹ تکنیک سئو کلاه سفید برای رشد قطعی رتبه گوگل شما

عوامل موثر در رتبه گوگل بر پایه یک میلیون نتیجۀ جستجو

تیتربندی متن: اهمیّت و کاربرد صحیح از تگ هدینگ

برای خواستن مقالات پیوسته با تعلیم سئو رهنمود می‌ کنیم به آدرس پیوسته با این آموزش‌ ها، یعنی https://mimos.ir/blog مراجعه نمایید.

 

کلاس‌ ها و دوره‌ های آموزشی وب‌ سایت میموس

تیم میموس علاوه بر فرآوری محتوا، کلاس‌ هایی برای تعلیم سئو و دیگر مفاهیم بازاریابی دیجیتال نیز برگزار می‌ کند. نکته خوبی که درباره این کلاس‌های آموزشی وجود دارد این است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می‌ شوند.

همچنین، میموس یک پیشنهاد بکر هم برای شرکت‌ ها دارد. ما می‌ توانیم برای اعضای کمپانی شما دوره‌ های خصوصی آموزش بازاریابی اینترنتی برگزار کنیم. این کلاس‌ ها به شما کمک می‌کنند تا مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به چهره حرفه‌ای بیاموزید و امور مرتبط به آن را شخصا خودتان انجام دهید.

دیگر خدمات آژانس بازاریابی میموس

تا اینجا تنها درباره آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. شاید شما بخواهید امور پیوسته به بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری کنید. در چنین شرایطی تکلیف چیست؟ اصلاً نگران نباشید. وب‌ سایت میموس آمادگی همکاری با شما در زمینه‌ های مختلف بازاریابی اینترنتی را دارد. اگر بخواهیم به طور چکیده توضیح دهیم، آژانس بازاریابی میموس در تمام مراحل راه‌اندازی یک بیزینس اینترنتی در کنار شما خواهد بود.

 

اگر به مشاوره بازاریابی دیجیتال بیشتر نیاز دارید، لحظه‌ ای تامل نکنید. همین اکنون تلفن را برداشته و با شماره ۴۴۲۹۱۱۸۵-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان میموس شما را راهنمایی کنند. همچنین، اگر به مطالعه در مقوله سئو و بازاریابی دیجیتال علاقمندید، آدرس وبلاگ میموس (https://mimos.ir/blog) را به خاطر داشته باشید.