آماده سازی پوست برای ماسک سیاه

آماده سازی پوست برای ماسک سیاه

از ماسک های خیلی دوست داشتنی و پرطرفدار که خیلی مد شده بلک ماسک میباشد، شاید در خیلی از جاها مانند روزنامه ها، اینستاگرام و… تبلیغات اونو دیده باشید ما در این مطلب به شما آموزش میدیم که چطور تاثیر این ماسک رو بالا ببرید.

آماده سازی پوست صورت

برای اینکه این ماسک تاثیر مثبتی روی پوست شما داشته باشه ابتدا باید مراحل آماده سازی پوست رو انجام بدید و سپس ماسک رو روی پوست قرار بدین که در زیر مراحل این کار برای شما آماده شده است.

شستشو با آب و شوینده ها

حتما قبل از استفاده صورت خودتون رو بشورید برای این کار میتوندی از آب گرم و شوینده های صورت استفاده کنید تا آلودگی و مواد آرایشی از صورت شما پاک بشه

استفاده از لایه بردار

استفاده از لایه بردار ها پیش از استفاده از ماسک های صورت می تواند روش بسیار موثری در بهبود عملکرد آن ها باشد. این عمل به حذف سلول های مرده و جذب بهتر ماسک روی پوست کمک می کند.

برای این کار از یک اسکراب صورت استفاده کنید و یا میتونید با مخلوطی از مقدار کمی قهوه و شکر صورتتون رو بشورید. در این حالت مخلوط را روی پوست تر خود بکشید تا به آرامی لایه برداری انجام شود و سپس آن را با آب گرم بشویید.

باز بودن منافذ پوست

بازدهی ماسک صورت شما میتونه با باز بودن منافذ پوست شما ارتباط مستقیمی داشته باشه. راحت ترین کاری که میتونید برای باز شدن منافذ صورت انجام بدین، گرفتن دوش آب داغ روی صورت هستش.

ولی میتویند یک جایگزین خوب برای این کار هم فراهم کنید و اونهم یک لیف حمام را داخل آب داغ غوطه ور کنید و سپس اونو روی صورت خود قرار دهید تا زمانی که سرد شود. و سومین گزینه، قرار دادن صورت خود در معرض یک کاسه بخار آب داغ به مدت ۱ الی ۲ دقیقه است.

به منظور موثر بودن استفاده از همه ماسک های صورت، اعم از نوع و کارایی آن ها، لازم است ابتدا پوست صورت شما آماده سازی شود سپس از ماسک مورد نظر استفاده کنید.

شما به راحتی با قدامات بالا میتونید پوست خودتون رو برای استفاده از بلک ماسک آماده کنید. راستی یک منبع عالی برای تهیه ماسک های خانگی که به همراه ویدیو آموزش های خودشو قرار میده سایت گل من و تو هست که توصیه میکنم حتما بهش سر بزنید.