آشنایی با اسکرابر باطری دار نوین پاک برای نظافت صنعتی سطوح

آشنایی با اسکرابر باطری دار نوین پاک برای نظافت صنعتی سطوح

در بین انواع دستگاه‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی، اسکرابر از شناخته شده ترین است و کاربران بسیاری تا به حال برای امر نظافت صنعتی فضاهای مد نظرشان از هتل و بیمارستان گرفته تا فرودگاه و راه آهن از آن استفاده کرده‌اند. دستگاه نظافت صنعتی اسکرابر دارای مدل‌های مختلف تامین انرژی به صورت اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار و مدل‌های مختلف راندن دستگاه به صورت اسکرابر با راننده و اسکرابر بدون راننده است. هر یک از این انواع زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به معرفی مدل دستگاه اسکرابر باطری دار می‌پردازیم.

در واقع دستگاه اسکرابر باطری دار یکی از انواع دستگاه‌های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی اسکرابر موجود در شرکت تجهیزات نظافت صنعتی نوین پاک است. از اسکرابر باطری دار ipc که یکی از بهترین مدل‌های اسکرابر باطری دار موجود در بازار است و توسط شرکت نوین پاک در بازار ایران عرضه شده و خدمات پس از فروش برای آن عرضه می‌شود، در فضاهای بزرگی که دسترسی به برق در همه جای آن ممکن نیست و اسکرابر برقی امکان استفاده ندارد استفاده می‌شود. البته می‌توان از اسکرابر برقی نیز برای نظافت سطوح مختلف همچون سنگ، سرامیک و… استفاده کرد اما به دلیل اینکه اسکرابر باطری دار در فضاهایی هر چقدر بزرگ نیز بدون محدودیت دسترسی به برق قابل استفاده است و در نتیجه می‌توان به کمک اسکرابر باطری دار در بزرگترین مساحت‌ها نیز سطوحی تمیز داشت، اسکرابر باطری دار در بین انواع کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی مورد توجه طیف گسترده‌تری از مشتریان این محصول قرار گرفته است. برای مثال در حرم امام رضا (ع) از بهترین اسکرابر باطری دار موجود در بازار استفاده می‌شود تا صحن‌ها همیشه پاکیزه باشند. یا در اکثر بیمارستان‌ها نیز از اسکرابر باطری دار جهت نظافت صنعتی استفاده می‌شود. چرا که اسکرابر باطری دار می‌تواند بدون محدودیت کابل در اسکرابر برقی به آسانی در همه جای این اماکن وسیع و پر تردد مورد استفاده قرار بگیرد.

خوشبختانه قیمت اسکرابر باطری دار نیز مانند دیگر دستگاه‌های پرکابرد نظافت صنعتی کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی همچون انواع اسکرابر برقی نسبت به عمر و کارایی این دستگاه‌ها بسیار مناسب است و در صورت خرید این گونه دستگاه‌های نظافت صنعتی در دراز مدت در هزینه‌های نظافت شما صرفه جویی بسیار می‌شود. به همین دلیل است که اکثر شرکت‌ها و کارخانجات و ادارات پیشرو در بدو تاسیس خود دستگاه‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر تهیه می‌کنند تا به کمک قابلیت‌های اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار هم همواره فضایی پاکیزه داشته باشند، و هم از ابتدای امر هزینه‌های نیروی انسانی بسیار برای نظافت را کاهش دهند، چرا که دستگاه‌های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی، می‌توانند به تنهایی به جای چندین پرنسل خدماتی برای نظافت صنعتی فضا موثر باشند، و خوشبختانه کار کردن با همه مدل‌های اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار نیز آسان بوده و نیاز به آموزشی خاص برای پرسنل نظافتی ندارند.

البته اسکرابر برقی نیز دارای قدرت نظافتی بسیار بالایی است و تنها تفاوت آن با اسکرابر باطری دار در نوع تامین انرژی آن است. اسکرابر برقی با وصل کابل آن به برق شهری کار می‌کند و بر خلاف اسکرابر باطری دار که از ذخیره انرژی باطری خود نیرو می‌گیرد، برای کار کردن به برق شهر وابسته است. اما خوشبختانه هر دو مدل اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار می‌توانند پاسخگوی نیاز به دستگاه‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی بوده، و برای نظافت صنعتی سطوح با جنس مختلف در انواع فضاهای سر باز و سر بسته پر تردد مورد استفاده قرار بگیرند.

در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم با تماس با کارشناسان شرکت نوین پاک از طریق آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ و یا یکی از شماره‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۳۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ از راهنمایی‌هایی کارشناسان زبده این شرکت بهره جسته، و بگذارید در مشاوره‌ای رایگان، کارشناسان نوین پاک راهنمای شما عزیزان برای انتخاب بهترین دستگاه‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی همچون اسکرابر باطری دار، اسکرابر برقی و دیگر انواع اسکرابر باشند. لازم به ذکر است که در صفحات مختلف وبسایت www.novinpak.com نیز اطلاعات تخصصی مورد نیاز برای تمامی دستگاه‌های اسکرابر، اسکرابر برقی، اسکرابر باطری دار، و انواع زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی نیز موجود است و در صورت نیاز به مشاهده و بررسی ویژگی‌های محصولات می‌توانید از این وبسایت نیز دیدن نمایید.